Friday, November 28, 2008

<< Gua kehabisan idea juga >>

Whutt whuttt..

Aku tgh semester break so akan lebih kerap update blog..kerja tetap kerja tapi kena pandai curi masa..curi masa tak kena tangkap ngan polis tapi dunia akhirat tanggung sendiri..

Rasanya utk November 2008 ini adalah entri terakhir..bila dah akhir2 nie tak byk idea2 yg boleh dikongsi..masing2 dah tepu..bukan tepung coz kalau tepung dah lama aku buat cengkodok (tiada spelling error utk perkataan itu).

Baiklah, tanpa panjang lebar aku nak letak gambar2 yg aku dapat melalui email..gambar nie dah melepasi had kelayakan utk dipertontonkan pada umum..yg lain aku simpan sebagai rujukan di masa hadapan yg belum pasti kemana arah tujuannya yg menjanjikan seribu macam suasana serta isu2 yg berkaitan dengan pilihan hidup.

(korang baca ker sentence yg telah di boldkan??)

Untung aku ada pembaca blog yg rajin membaca statement yg merepek dan melalut.Cukup.





Patutlah ramai yg tidak menghargai nyawa mereka..mereka cuma tak paham apa yang ditulis...


Mereka famous dgn huruf C & H..tapi kenapa gmbar org itu mcm berisi?? Warning utk ibu mengandung rasanya...


Adoyaiii..penat mulut teman nak menyebutnya...

Signage2 tersebut cuma ada di negara jiran..bukan jiran rumah korang jauh sekali rumah jiran aku..apa2 pon setelah dinilai semua gambar yg diterima melalui email utk Nov 2008, gambar di bawah aku rate 8/10..kekuatan gambar tersebut bukan sahaja pada scenery malah dialog serta susun atur objek2 di dalam gambar tersebut..tahniah encik/cik/dato'/datin gambar...


Tak dapat bayangkan kalau En Jamal buat begitu...

Sekian shj entry kali ini..kita jumpa di bulan Disember..yeyeye,gaji masuk awal!!!

p/s : artsoul, aku copy tajuk entri kau..bagitau awal2 nnti takut kau bom blog aku..hehe..

2 comments:

Mizi Hamir said...

hehehe..nice post bro..slamat dtg pada bulan terakhir 2008..bykkan entry..result kuar lmbat lg nie,..hehehehe..rajin2 ler update blog ko ni ye..sronok baca

artsoul said...

wei,stupid terrosist tu cute la...:p