Tuesday, November 10, 2009

<< Humang aihhh...>>

Assalamualaikum wbt semua...

Adusss...dah lama sangat dah aku tak update...busy sebenarnya (tipu) dgn kerja2 harian + study + berpeleseran bersama rakan2...

Last post aku adalah pada Feb 09...dr waktu tu smpai sekarang terlalu byk aktiviti yang aku alami..baik dr segi keluarga n kawan2...kaklong dah kahwin 25hb Julai 09 (birthday abah) dan member baik aku, Bob n Nina pon dah kahwin September lepas...aku doakan baik kaklong n best friend aku nie kekal bahagia hingga ke akhir hayat...insyaAllah aku akan menyusul kemudian..hahahahaha...

Ok, sekarang ni aku boleh dikatakan free since cuti semester dah bermula n aku start belajar balik kemungkinan dalam middle or end of Disember..tapi seperti yang aku tekadkan sebelum ni, aku akan cuba yang terbaik utk update blog ni..

Sebenarnya banyak yang aku nak kongsi dengan kamu semua...tapi mcm dah basi plak kalau crita balik...sepatutnya on the spot terus update kat blog kan tapi aku tak kisah..bukan ramai pon yang baca blog aku nie..hahahaha...

Ok guys, aku akan update (mcm selalu je berjanji) blog nie...

No comments: