Tuesday, August 5, 2008

<< History pt 1>>

Assalamualaikum wbt n salam sejahtera semuaaa...

Aku lahir pada 10 Mei 19*$ jam 0925 di Hospital Ayer Itam, Penang..Aku tak lama duduk di sana dalam 3-4 thn jer (duduk di Penang, bukan di Hospital Ayer Itam, giler apa duduk hospital lama camtu) so tak byk memori yg dapat aku backscan kecuali yg seronok2 jer..Budak kecik apa yg dia ingat sgt..makan,tidur,main,tgk katun..membaca buku jauh sekali tapi kalau suruh mengaji mmg rajin..mana taknya, kalau tak ikut mengaji nnti kena sebat dgn hanger stainless steel tueee..

Kalau rujuk balik carta organisasi, aku nie ahli lembaga pengarah yg ke-4..yg pertama ofkos my abah,2nd my mak n 3rd my kaklong..so 4 org semuanya mmg cukup utk mengisi kekosongan kereta abah time tue..seingat aku Datsun 120Y kaler creampie yum yum..So skang nie bila kami keluar jalan2 hujung minggu,terjumpa kereta tue mesti teringat Datsun tue..huhuhu...


nie r keta Datsun 120Y...

Aktiviti masa aku masih lagi budak2..Biasanya hujung minggu kiteorg akan jalan2 g Hill Flag utk usha view satu Penang..pastu mandi2 kat Feringghi..lepak2 Field City Old makan passembur..paling best time bulan 11 n 12 tiap2 tahun..masa tue ada Pesta Penang..huish,mmg seronok r time aku budak kecik dulu..tapi skang dah melewati usia yg bley dikategorikan layak utk berumahtangga cuma aku nie jgn cakapkan rumah, anak tangga pon tak dapat buat lagi..so sapa2 yg ada anak tangga bley suggest kat aku..yg baik punya tau!! hahahahaha...

Dah mengarut dah..aku rasa stakat nie jer utk entri kali nie..aku akan critakan history part by part supaya korang tak buhsan baca blog aku nie..aku pon ada kerja ckit nie..tak byk, ckit jer..
Salam semua n adios...chait!!!

Keyword arinie.

Backscan = imbas kembali @ imbas belakang
Hill Flag = Bukit Bendera
Field City Old = Padang Kota Lama
Berumahtangga = Rumah teres setingkat, yg pasti tiada tangga..patutnya letak berumahteres baru btul..

No comments: