Friday, August 8, 2008

<< Aku Kebasahan >>

Smalam hujan lebat..dr tgh hari sampai ke petang..itu jangkaan aku so dapatlah aku g class selepas hujan reda..skali aiseyyyy, hujan still lebat daa..aku tgk jam dah 5.30ptg..takley lambat g class nie..al-maklum r arinie class campur ngan dak2 junior yg selalu menunggu abang2 mereka pulang dr kerja trus ke kelas..hahahaha..

Dr opis aku dah berpakaian lengkap cam robocop utk g class bagi mengelakkan kebasahan..aku rempit sekuat2 hati n mmg feel dia lain mcm kalau naik motor laju2 time hujan lebat nie.. ada rasa kenikmatan tak terhingga..semua motor slow tapi ada plak satu motor rempit mcm jalan tue tgh kering n cuaca pula tgh baik..motor aku tuee..hehehe..

Sempat singgah bianlidian utk beli roti n air..actly aku n classmate aku pose smalam...al maklum r Ramadhan yg lepas aku ponteng sepuluh hari so aku ganti siap2 sebelum Ramadhan thn nie..eh?? bley plak camtue...hehehe...takkan aku yg dah akil baligh,mimpi malam,suara parau dan garau tak puasa penuh..mesti puasa sunat..kira practice warmup utk Ramadhan..

Sampai kelas mmg hujan dah reda tapi tembus gak air hujan so ada r part2 yg basah..aku nampak dr jauh kelas dah start tapi tak nampak plak member2 PLK aku..mana depa g nie?? aku kena prank ker?? Tiba2 aku dgr suara classmate aku...oooo ponteng tak ajak aku..tapi laen plak critanya...

"Miewwww, lecturer nie taknak ajar PLK..dia suruh kita cari lecturer yg ajar subjek yg sama.." Hek elehhh, apa hal r plak lecturer nie...aku bengang gak tapi apakan daya...pada junior2 insyaAllah kalau ada rezeki kita dating lagi..hahahaha..

Dapat lecturer baru ptg tu gak...quite ok n nampak ada knowledge yg meluas ttg subjek yg di ajar..klass abes around 8.00pm n aku gegas semayang maghrib...around 8.30pm aku start motor trus balik umah...adoooiii, penat + sejuk + ngantuk + lapar = aku...

InsyaAllah kita jumpa pada laen entri..

Keyword arinie
bianlidian = kedai serbaguna cth 7-11 (mandarin)
Miewwww = Entah, aku pon tak pasti...
akil baligh,mimpi malam,suara garau dan parau = transformasi umum bagi manusia..bukan transformers..

3 comments:

Munirah Abd said...

aah kan smalam hujan lebat giler..
aku balik keje pun lewat...hiksss

P3tani is my nama said...

weh ko ker terk?

yoshz said...

Eee...tak malu ponteng puasa. Bianlidian...? cool...vocab baru!